zaterdag 7 mei 2011

7 Mei 2011

Zo schuren, schuren en nog eens schuren.

Ik gebruik primer en antifouling van Hempel.

De antifouling heb ik gekocht bij van der Linden voor een prikkie.


Mille Plus Antifouling - Roodbruin 2,5 liter

- Hempel Mille Plus Antifouling
- Koperhoudend
- Inhoud: 2,5 liter
- Kleur: Roodbruin

Geen geld!!!


Voordat ik met de primer begin eerst stofvrij (met een kleverigge stofdoek van de Hornbach) en vetvrij (met ammoniak) maken.

Eerst de randen met een kwast. En daarna de rest met een kleine 5 cm roller.



Zo de primer zit erop. 



Normaal droogt de primer in 3 uur, en is het advies om de eerste laag antifouling aan te brengen als de primer nog plakkerig is. Echter met dit warme weer is het zo snel droog dat ik direct door kan met de antifouling.


Goed dat is wat donker. Nu nog een paar foto's waar ik heb bij geflitst, maar dat geeft de kleur misschien niet helemaal realistisch weer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten