zondag 8 mei 2011

8 Mei 2011

Vandaag 's ochtends de 2e laag antifouling aangebracht, en vanmiddag de 3e laag ('s avonds regen voorspeld). Laat ik nog even benadrukken dat de waterlijn zonder Laser echt schots en scheef zou zijn.

De nieuwe laag is +/- 1mm dik.

[Met flits] Het wit grijze randje is de zilver kleur van de primer.




Zonder direct licht valt de bodem nauwelijks op.

Als ik bij flits lijkt het bijna oranje, maar dat is in werkelijkheid niet zo.

Het volgende plaatje geeft een beetje een vertekend beeld, omdat de boot een beetje scheef in de bok staat. De lijn is recht en waterpas.

Ik zit voor toch wel flink te hoog, zeker omdat ik me later realiseerde dat er water in het binnenschip zat wanneer ik hem uit het water heb gehaald. Maar ja niets meer aan te doen, er valt vast wel mee te leven. 

Morgen de boot op de bok verschuiven en de het hele proces herhalen op de plek van de bok poten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten